Heb je nog vragen? Hieronder vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen van onze klanten. Voor alle veelgestelde vragen, raadpleeg onze artikels "Veelgestelde vragen over Netatmo Smart Home producten" en "Veelgestelde vragen over Netatmo Slimme Rookmelder".
Hoe verbind ik mijn Netatmo-apparaat aan mijn wifi-netwerk?
De installatie is altijd heel eenvoudig: volg de instructies in de handleiding en download de Netatmo-app. Die begeleidt je stap voor stap bij het verbinden van je toestel met je wifi-netwerk. Zorg dat je smartphone/tablet verbonden is met het 2,4 GHz-netwerk (5 GHz wordt niet ondersteund). Zodra je het apparaat toevoegt in de app, maakt het automatisch verbinding.
Wat gebeurt er als mijn wifi-verbinding uitvalt?
Wanneer je wifi tijdelijk niet beschikbaar is, blijven je slimme CO-melder en rookmelder gewoon werken als een gewone melder. Ze geven nog steeds een alarm bij rook- of CO-detectie, maar je ontvangt tijdelijk geen meldingen via de app tot de verbinding is hersteld.
Kan ik Netatmo gebruiken met Alexa, Google Assistant of Apple HomeKit?
Ja, de meeste Netatmo-producten zijn compatibel met Apple HomeKit, Google Assistant en Amazon Alexa. Je kunt meldingen ontvangen via je smart home-platform of spraakopdrachten gebruiken. Controleer echter telkens in de productspecificaties welke integraties ondersteund worden.
Ontdek al onze draadloos koppelbare systemen: Elro Connects - Fire Angel Wi-Safe - X-Sense Link+ Pro